zondag 4 januari 2015

Een nieuw jaar, een nieuw begin




Als deze blog een boek zou zijn, zou hij onder een dikke laag stof liggen. Ergens achter in de kast, verstopt achter vele spinnenwebben. Maar goed, het idee is duidelijk. Het is een hele tijd geleden dat ik iets geschreven heb. Nu 2015 is aangebroken, heb ik weer zin om te schrijven. Afgelopen half jaar slaagde ik voor mijn gymnasium, haalde ik mijn rijbewijs en begon ik een nieuwe studie in Amsterdam. Ik moest weer helemaal opnieuw beginnen, maakte nieuwe vrienden en had het vooral heel druk met studeren. Maar zo na de kerstvakantie wil ik de draad weer oppakken met vooral veel foto's maken, weer lekker in de keuken staan en mijn gedachten hier delen. Ik zie het als een soort online dagboek. Voorlopig ga ik proberen hier weer wat vaker een blog te posten. Ik zie wel hoe alles verder gaat lopen. In ieder geval een heel fijn 2015 toegewenst en maak er iets moois van!


Xx Ryanne


1 opmerking:

  1. Gelukkig nieuw jaar! Leuk dat je weer gaat beginnen, ik ben benieuwd ;D

    BeantwoordenVerwijderen