woensdag 19 juni 2013

Birthday

Sinds gister ben ik nu officieel 17. Gister genoot ik daarom lekker van een stuk taart in de zon. Ondanks dat ik nu proefwerkweek heb en dus hard moest leren, heb ik toch wel van mijn verjaardag genoten.




We hadden besloten de cadeautjes en het ontbijt op bed zondag al te doen. Dan kwam beter uit gelijk met Vaderdag. Ik werd echt super verwend. Afgelopen vrijdag kwam mijn nieuwe HTC one SV al binnen. Hij is echt super mooi en werkt zo veel beter dan mijn Blackberry met kuren. Ook kreeg ik er een mooi groen hoesje bij. Mijn zusje had allemaal bakspulletjes gehaald. De plastic stroken rechts zijn om reliëf in rolfondant of marsepein te maken. Met de cupcake kan je cake pops maken. Die heb ik al gemaakt en ze zijn super lief (en lekker). In dat ding helemaal links kun je ook een soort cake pops maken. Het deed me een beetje denken aan die smartie ijsjes van vroeger, die je ook zo omhoog moest duwen. Anyway, ik ga daar iets leuks in maken voor mijn tuinparty aankomende zaterdag. Dus jullie gaan zeker het resultaat zien. (Ik heb er trouwens tien gekregen. Eén is niet zo handig.) Verder had mijn moeder ook nog de douchegel gekocht met dezelfde geur als dat van mijn parfum. Ze was bang dat ik niets zou hebben als mijn mobiel nog niet bezorgd was. Lief! En tot slot kreeg ik gister nog deze leuke kaart met geld van mijn oom, tante, nicht en neefje. Bedankt allemaal voor de mooie cadeau's :).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten