zondag 21 april 2013

Almost there and happy new hair

Afgelopen tijd heb ik het behoorlijk druk gehad met school. Maar de vakantie is eindelijk in zicht. En na twee weken meivakantie ga ik met school op de naar lang uitgekeken Romereis! Ik kan echt niet wachten. Donderdag hadden we informatieavond en gingen we gezellig met zijn allen Italiaans eten. Thuis wilde ze dit natuurlijk ook wel proeven, dus maakte ik onder andere tiramisu. Maar dit is eigenlijk helemaal niet waar deze post over gaat. Ik ben namelijk naar de kapper geweest en heb nu een pony! Het is echt telkens weer een raar gezicht als ik in de spiegel kijk, maar ik ben er zeker blij mee. Omdat het zulk mooi weer was vandaag (eindelijk) ging ik samen met mijn zusje lekker foto's maken op landschap Beeckenstijn.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten