donderdag 27 december 2012

Last christmas

Elk jaar kijk ik er weer naar uit en ook dit jaar was het weer super gezellig: Kerst. Eigenlijk gaat het ieder jaar wel een beetje hetzelfde. Maar deze keer heb ik wat foto's gemaakt van alles wat ik gedaan heb :).

Voor kerst maken we altijd kerststukjes. Het is een stuk goedkoper dan ze te kopen in de winkel en nog leuk ook. Je hoeft alleen oase (van dat groene spul) te kopen en eventueel wat versieringen en een kaars. De rest komt gewoon uit de tuin.

En toen was het al weer kerst. We hadden eerst een super lekker ontbijt met croissants  vers geperste jus d'orange en kerststol en daarna natuurlijk de cadeautjes:

Een douglas bon van 25 euro!

 Deze leuke toilettas met make-up tasje

Een warme sjaal en super leuke oorbellen

 Allemaal make-up kwasten

 En mijn super lieve zusje had dit voor mij gekocht. Soms zijn kleine zusjes toch heel lief :3
(Tweede kerstdag kreeg ik ook nog een fashion cheque van mijn oom en tante!) 

En natuurlijk ook nailart in kerstsfeer. Vandaar deze rendieren.  

En toen was het tijd om de keuken in te gaan voor het kerstdiner. Op eerst kerstdag eten we met de familie van mijn vaders kant. Iedereen maakt wat en dan eten we gezellig met z'n allen.
 
En de tafel super mooi dekken.

De tweede dag begonnen we ook weer met ontbijt en maakten we onder andere deze amuse voor die avond.

Ook had ik nog nooit sushi gegeten dus hadden we dat gekocht. 

En tot slot maakte ik deze cupcakes samen met mijn zusje en mijn neefje (en mijn computer wil de foto niet draaien...) 

Hoe was jouw kerst? Please leave a comment.


1 opmerking:

  1. Aaawh heerlijk eten allemaal! & die tweede foto is zo leuk :)

    Ik hoop dat je eens langskomt x.
    www.jannakamphof.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen