dinsdag 23 oktober 2012

Paddestoelen jacht

Vorige week wilde ik nog even met mijn camera oefenen voordat de herfstvakantie begon. Samen met mijn vader ben ik naar Elswoud gegaan om op zoek te gaan naar paddenstoelen. En die waren er. Hieronder de paddenstoelen die we gevonden hebben


Je zag vooral veel paddenstoelen die als een soort struik op een boom zaten.

Elfenbankjes hoog in een dode boom 




Deze vond ik wel bijzonder. Hij heeft iets weg van een bloemetje.

Ook deze had ik nog nooit gezien. Het lijkt wel alsof er een soort zacht laagje opzit.

Nog meer enorme Elfenbankjes.

Een wilde orchidee tussen de oranje bladeren.

Deze vond ik het mooist van allemaal. Vooral de oranje kleur in contrast met de donkere stam.

Ra ra wat is dit?



Het had nogal geregend de nacht voordat we hier heen gingen. Al dat water is geen sloot, maar eigenlijk het wandelpad. Het scheelde dan ook niet veel of ik lag er al weer in. Echt weer iets voor mij of course.

Nog een paar mooie verkleurende kastanjes.

Deze enorme dode berk vond ik wel wat speciaals hebben. Hij zat namelijk helemaal vol met kraaien. Leuk voor Halloween.

Nog iemand tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten